Stredná odborná škola lesnícka - Tvrdošín
Múdrosť minulosti, poznatky prítomnosti a vzdelanie budúcnosti.
08.04.2025

IDEATON

IDEATON sa stal jednou z najväčších aktivít Sekcie pre mládež ŽSK, ktoré počas roka usporadúva.  3.4.2025 už od 8:00 hod v Sobášnom paláci Bytči sa vzduchom niesli nápady a myšlienky mládeže, ktoré pretvárali tímy na hotové riešenia.

Cieľom IDEATONU bolo nájsť nové a inovatívne spôsoby na  zvolenú tému, snažiť sa  identifikovať problémy a hľadať kreatívne riešenia, ktoré môžeme implementovať.

Taktiež tu bola  možnosť stretnúť zástupcov z iných škôl, firiem, ozetiek, a zaujímavých mentorov a dozvedieť sa viac o metóde Design Thinking a úspešnej prezentácii, či iných inovatívnych technikách ako Mind Map,

 

Tímy aktívne pracovali na svojich projektoch počas celého dňa, ktoré testovali, prototypovali a následne predstavili mentorom a facilitátorom. Neskôr svoje hotové riešenia predstavili odbornej porote, ktorá na základe svojich osobných dlhoročných skúseností dala žiakom spätnú väzbu. Cieľom IDEATONU bolo povzbudiť mladých ľudí k neformálnemu vzdelávaniu, naučiť sa pracovať v tímoch a získať možnosť vytvoriť projekt, na ktorého realizáciu môžu žiaci získať aj financie vďaka predstaveným  programom.

Našu školu reprezentovali Ján Šálka, Lukáš Šinál, Jakub Garbiar a Martin Patek.

Súčasťou dňa počas IDEATONu bolo aj slávnostné otvorenie nového tematického Roka spolupráce, ktorý vyhlasuje neformálna Komisia pre mládež ŽSK. Zámerom Roka spolupráce je posilniť vzťahy medzi formálnym a neformálnych vzdelávaním a tiež povedomie o dôležitosti spájania sa pre mládež v regióne, či už škola, ozetko, jednotlivci, firmy a pod.

 

 

Mgr. Lucia Vojtková

 

Poď k nám študovať. Ponúkame kvalitné štúdium a profesionálnu prax

Ponúkame kvalitné odbory, Zváračský kurz, Autoškola 

Zriadovateľ
Podporovatelia:
narodny projekt koncim skolu

Cookies nám umožňujú poskytovať lepšie služby. Kliknutím na tlačidlo "Súhlasím" vyjadrujete súhlas s anonymným používaním a uchovávaním cookies. Viac informácii

Súhlasím